torsdag 17. oktober 2013

Dies som sjablong

Kan også sees på scrapping.no. 

På dette julekortet har jeg brukt Dies fra Marianne Design på tradisjonelt vis, med embossing og det hele. I tillegg har jeg latt diesen ligge på arket/diecutsen som en sjablong etter jeg har stanset den ut og påført snoweffect. Synes det ble ganske kult jeg :-)







Jeg har brukt diessettet Petra’s corners LR0281 til hjørnet på kortet , samt toppen på tagen inni posekortet.



Snøstjerna er fra Diessettet CR1225;



Teksten inni pebblesen i snøstjerna er stempel fra Kort og Godt.

Har stemplet motivstempel med stempel fra Marianne Design cs0874 på kaffefarget tag. Stemningsfullt stempel som er veldig godt å trykke med.



Mønsterarkene er også fra Marianne design PK9097.

4 kommentarer:

Luce sa...

Syns også det ble kult, og så blir det så flott når du stempler på kraftkartong!
Ha en fin kveld :o)

downrightcrafty sa...

gorgeous Wenche
Hugs Kate xx

Nicecrane Designs sa...

Ypou are always surprising me with these stunning dies,,, Wenche,,,I am curious about how you transfer a digi to the tag.

wenche jensen sa...

Thank you.
Ignacio; this stamps is not a digi, this one is a clearstamp from Marianne design. But i have a tut on printing digis on tags here; http://wenchejensen.blogspot.no/2012/08/print-pa-tag.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...