torsdag 21. november 2013

Karamellposer

Kan også sees på Din Fantasi. 



Jeg har fylt Cellofanposer med deilige karameller og laget personlige stjernetags/pakkelapper til.

Stjernene er stanset ut i hvit kartong og mønsterark med dies fra Marianne Design, Craftables - Stjerne 39991226.

Jeg lager hull i den hvite store stjernen med Hullemaskin 1 hull 5,5mm, og trer i hamptråd, før jeg limer på den litt mindre stjernen i mønsterark-

Teksten har jeg printet ut og laget pebbles av med epoxy stickers.



Materialer
Cellofanposer
Mønstret papir tosidig A4 - Jul 132 29019132
Craftables - Stjerne 39991226
Hamp natur ca.3mm
Hullemaskin 1 hull 5,5mm

2 kommentarer:

Kristine sa...

Lekre poser:)
Har du laget karamellene selv også?
Oppskrift?

wenche jensen sa...

Disse karamellene jeg har i posene her er ikke hjemmelaget (men veldig gode ;-)). Men ja jeg har en enkel og god karamelloppskrift, må bare leite den frem...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...