søndag 24. november 2013

Kort med paljettbånd

Kan også sees på scrapping.no. 

Når jeg var på Totentreffet i høst handlet jeg en båndveske på bruktsalget der- det var selve båndveska jeg var ute etter, men oppi den lå det også små skatter av ymse slag.

Blant annet et sølvfarget paljettbånd, som NESTEN havnet rett i søppelposen, før jeg i mitt stille sinn utfordret meg selv til å bruke det…

Og her er resultatet, med litt hvit gesso for å døyve blingeffekten litt så brukte jeg paljettbåndet som en sky under engelen;





Arkene jeg har brukt er fra Marianne design, Country Home PK9099.



Rammen bak motivet er stanset ut med Marianne design dies LR0235.



Baksiden;

4 kommentarer:

morkaren sa...

Det ser rigtig godt ud med det palietbånd, og du har brugt de dejligste farver. knus morkaren.

Unni A sa...

WOW noe sååå lekkert! Virkelig vakkert! Jammen bra du ikke kasta paljettbåndet, det ble fantastisk flott!
Ha en fin dag :)
klem Unni

Anne sa...

Nydelig! Elsker stjernene og teksten!! :)

Klem, Anne.

Linda sa...

Dette kortet var kjempe lekkert og hadde masse flotte detaljer. Takk for masse flott inspirasjon. Ha en kreativ dag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...