Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 10. februar 2014

Rundt kort med katter

Glemmer litt av i perioder at ikke alle kort trenger å være rettkantede... runde kort er jo også veldig sjarmerende.

Her har jeg laget et kort med utgangspunkt i en diecuts fra Marianne Design settet LR0112. Jeg liker å bruke denne pga hullene den har langs kanten som gjør den perfekt til å tre i bånd for å ramme inn kortet.

Jeg bruker en ren sirkel dies fra Sizzix som passer inni grunnformen, og stanser ut i blomstrete mønsterark fra StudioLight. De herlige kattene jeg har brukt til hovedmotiv på kortet er stanset ut med en av nyhetene Marianne Design har kommet med nå på nyåret; COL1344.

Mønsterarket jeg har brukt er tosidig og jeg har stanset ut en Marianne Design ramme; CR1251 med den skarpere rosa siden av mønsterarket. Denne kan du se bak og rundt rundt kattene.
Arkene jeg har brukt er fra StudioLight. Halvperler fra Staz, chipboard fra Wycinanka og tekststempel fra Kort og Godt.

Deltar med dette kortet i 
Pretty in pink at Marianne Design Diva's Avsluttet

3 kommentarer:

♥ Yolanda ♥ sa...

What a gorgeous card! This main die is a very old one, nice to see its used again :-D
Hugs Yolanda

Blankina sa...

Very pretty!! Love this die too..
Glad you have joined our pink challenge at MARIANNE DESIGN DIVA'S,
Hugs Blankina

Tineke van der Linden sa...

Een schitterende ronde kaart! Prachtig met de katten.
Bedankt voor je bijdrage bij MD Divas.
Groetjes Tineke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...