Etiketter

advent (39) baby (247) boks (192) bordkort (68) bryllup (160) bursdag (669) dåp (146) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (62) konfirmasjon (667) kopp (347) Kort (1789) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (546) morsdag (24) motiver for salg (59) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (807) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1019) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

søndag 11. mai 2014

Scrappelyst Grublis - Før og nå

Kan også sees hos Scrappelyst.

Vi i Scrappelyst vil fra tid til annen kjøre noen ekstra utfordringer vi kaller for "Grublis". Disse oppgavene kan være litt ekstra omfattende og krever rett og slett litt grubling for å løses. og kanskje er de EKSTRA morsomme også ;-)

Det er klart for vår første Grublis, som vi har kalt "Før og nå". Oppgaven er rett og slett:

Ta utgangspunkt i et av dine aller første papirarbeider, et som du har bilde av eller fremdeles kan få tatt bilde av, og lag det om igjen i den stilen du arbeider i nå i dag.

Her er mitt inspirasjonsbidrag;

Et av mine tidligste papirhobby investeringer var QK-tang , for så å oppgradere til Cuttlebug når diesene raskt ble større og for store til tanga. Og JA den ble brukt flittig, som her på dette bursdagskortet til ei venninne. jeg var også ivrig på store blomster, jo større jo bedre og kunstige blomster ble flittig revet fra hverandre for så å havne på kortene mine;



Nå har jeg gått over til å bruke Sizzix BigShot-stanseverktøy, og den opprinnelige QK sommerfugl-diesen har jeg heller ikke lengre. Men et godt alternativ fra Marianne Design som jeg har brukt på mitt "nå"-kort. Ark fra Studiolight, halvperler og roser fra Staz. Alt dette føres i Norge via Global Hobby og Kunst. I tillegg har jeg brukt stempel fra Papirdesign, og printede tekster.





1 kommentar:

Hege sa...

Herlig løsning på "grublisen".
Nydelige farger på kortet ditt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...