Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 4. juni 2014

En herlig dag i Hakkebakkeskogen (PL)

Igjen har jeg blitt inspirert av de flotte oppgavene inne hos PL Norge. Denne gangen fikk jeg sparket bak jeg trengte for å sette i gang med å teste ut Embossing kitet til Imagepac stempelmaskina mi.

Når jeg kjøpte maskina, kjøpte jeg nemlig med startkit til å lage egne embossingplater. Og dette var faktisk enda enklere enn å lage stempler. Ikke noe hokus pokus med stemplene heller, men der må man være nøyere med vaskingen og ja mer nøye med alt, mens med embossingplaten så var det bare å følge punktene i bruksanvisningen og meget enkelt skylle bort all overflødig væske, herde og plata var klar.

Jeg har brukt plata i Big Shot'en. denne jeg viser frem her ahr jeg embosset på et mønsterark fra studiolight- de har hvit kjerne og jeg har pusset med litt sandpapir for å få ekstra effekt på embossingen:



PLkortet jeg har laget er stanset ut med Life made simple by Rachael Bright dies fra settet Basics. Under embossingen har jeg stemplet med et hjemmelaget stempel etter design fra Ann Kristin.


Journaling er håndskrevet med supergod penn; Sakura Pigma. Jeg har leitet etter en fargeekte svart penn som ikke forsvinner inn i feks mønsterark og blir grå. Har landet på disse og er veldig fornøyd. 

Og slik ble Project Life siden min i DesignJ lommer fra Becky Higgins. Alle mønsterark fra Studiolight, Chipboard stjerner, kamera og bokstaver fra Wycinanka.


Jeg deltar med denne Loen i
PL Norge Gjestedesigner Juni embossing utfordring, AVSLUTTET

5 kommentarer:

Kristine sa...

Så fint det ble! Artig med egendesignet, og profft utført, PL-kort.

Hege sa...

Herlig PL-side.
Ble skikkelig kult med den embossingen!!

jorunn`s Fristed sa...

Åhh kor stilig!! Takk for at du er med på gjestedesigner konkurransen hos Project Life ♥

Klemm jorunn

Linn sa...

Wow dette var rååstilig! Jeg så det på FB og har lenge tenkt å komme inn og se! Fordi dette var jo bare brilliant! Tusen takk for at du ble med på utfordringen og så ble det til noe så kult!!

Randi Elisabeth sa...

Ååååå sånn kunne vært kjekk å ha, ble knall kult :) Og fin side ble det med noen morsomme bilder og fine detaljer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...