onsdag 11. juni 2014

Grublis hos scrappelyst



I dag har vi lagt ut en ny grublis hos Scrappelyst.

Oppgaven er å benytte en eller flere av tutorialene i samlingen vår i et prosjekt

I mitt inspirasjonsbidrag har jeg brukt tutorial 47 Alternativ til pappsugerør metoden for å lage min variant av "sugerør"-effekten. På mitt lille røde kort har jeg stempeltrykk og vintage-motiv fra Kreativ Hobby. Motivark fra Sudiolight og Chipboards fra Wycinanka. Begge de to sistnevnte er i sortimentet til Global Hobby og Kunst.



2 kommentarer:

Anne sa...

Så flott kort! Herlig flagg og så fint med stjernene. Nydelig motiv. :)

Klem, Anne.

DeeDee sa...

Beautiful! Love the colors!

Thank you so much for playing with our June challenge at Live & Love Crafts!
Hope to see you again!

♥ Big Hugs ♥
Diana (DeeDee)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...