onsdag 17. september 2014

Inspirasjon til september-utfordringen hos Scrappelyst.

En påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst er publisert, med inspirasjon fra flere i teamet, sammen med dette fra meg:

Jeg har tatt utgangspunkt i Palett nr 9 når jeg har laget mitt inspirasjonsbidrag denne gangen. Jeg har laget et bryllupskort med mønsterark og motiv fra Studiolight. Dies fra Spellbinders og Marianne Design. Halvperler fra Staz og Chipboard-sommerfugler fra Wycinanka. Stempelteksten har jeg stemplet med et stempel jeg har laget selv med Imagepac Stampmaker.

Staz , Wycinanka, Marianne Design, Studiolight og Imagepac finner du i sortimentet til Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med de for informasjon om din nærmeste forhandler.




2 kommentarer:

RitaK sa...

Nydelig kort og motiv Wenche :-)

Hege sa...

Lekkert kort!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...