Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

tirsdag 12. mai 2015

Bursdagstag med Marabu Mixed Media

Kan også sees på Global Hobby og Kunst sin inspirasjonsblogg; Din fantasi fra hobby til kunst.



Når jeg fikk se disse herlige Marabu Mixed Media produktene begynte det å klø i fingrene med en gang.



Når jeg bruker sprayer ved scrappepulten så har jeg en pizzaeske som arbeidsflate, for å beskytte omgivelsene :-) Den samme pizzaesken bruker jeg ved annen type grisete hobbyvirksomhet også, som feks embossing.



Jeg har sprayet en tag av akvarellark. Først bare med rosa spray i splatter hist og pist, så med en sjablong og blå spray. Det er kjekt å ha en varmluftspistol tilgjengelig når man jobber med slike medier, for å korte ned tørketiden.

Må skryte av dysene på akrylsprayene til Marabu. De sprayer akkurat slik jeg vil; jevnt og fint ved lange spray-grep, og splættete og dråpete når jeg ikke trykker helt ned.

Når sprayen er tørket så har jeg brukt sjablong i kombinasjon med blå akryl mousse. Mousse i farger kjenner jeg at det er rart jeg har klart meg uten frem til nå. Dette er virkelig et morsomt produkt, og jeg VET at jeg må ha alle fargene.

Moussen er veldig fin å jobbe med og gir en herlig, ru overflate. Også denne tørker jeg med varmluftspistol, fordi jeg er en utålmodig scrapper :-)



Nå er bakgrunnen min klar og jeg kan begynne å pynte.

Jeg har brukt cuts fra ferdig utstansede ark fra Studiolight. Veldig kjekt og enkelt.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...