torsdag 28. mai 2015

Herrekort

Kan også sees på Global Hobby og Kunst sin inspirasjonsblogg; Din fantasi fra hobby til kunst.



Et herrekort laget med utgangspunkt i maskuline ark fra Studiolight. Industrial serien er helt unikt fin til dette formålet, og jeg jublet stort da disse kom i 6"6" formatet. Dette er perfekt til kort.

Bakgrunnsarket har jeg spritet opp litt med Marabu Mousse i kombinasjon med sjablong, i tillegg til diecuts fra en av mine siste favoritter fra Marianne Design, DF3407 Folder Extra - Tire Track 39993407.

VW bussen har jeg embosset og latt ligge i diesen. Brukt diesen som sjablong mens jeg påførte grå Marabu akryl mousse.



Chipboarden har jeg farget med å dabbe brun stempelpute på de. På Birthday-diecutsen har jeg skrapet på Marabu kryl mousse med en malekniv.





1 kommentar:

Guri sa...

Så stilig den boblebussen var. Tøft kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...