torsdag 25. juni 2015

Kommodekort

Kan også sees hos Scrappelyst.

Jeg har laget et konfirmasjonskort med utgangspunkt i kommodekort diesen fra Sizzix; 660289 Sizzix Thinlits Die Set 12PK - Card, Baby Dresser by Lori Whitlock.



Motivet har jeg lånt via Pinterest, og hjertebakgrunnen er laget med dies fra Sizzix Thinlits Life made simple Die Set - Love. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight.,





Inne i kortet har jeg plassert en pengelomme, denne er stanset ut med 656557 sizzix bigz Envelope w ornate flap.





Deltar med kortet mitt hos:
Papirlosjen, Alt er lov, Avsluttet

2 kommentarer:

Anita Lise sa...

DEtte var et stilig og flott kort til konfirmanten! Takk for at du deltar på sommerutfordringen vår i Papirlosjen :)
Riktig god sommer fra DT Anita Lise

Monica Langedal sa...

Wow for et nydelig kort! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Alt er lov.
DT Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...