søndag 13. desember 2015

Boks med perleengler

Kan også sees hos Scrappelyst.

En liten treeske som før inneholdt ginseng, har nå blitt til en myk seng for håndlagede perleengler til å henge på feks juletreet.

Boksen har jeg pyntet opp med mønsterark fra Studiolight.



Snøkrystallen og lykta har jeg stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Kort og Godt. Jeg har dabbet på litt hvit akrylmousse for å gi litt ekstra snøeffekt på de. God Jul-teksten er fra Papirdesign.



Den flettede hampen jeg har limt på langs kanten av lokket og laget en sløyfe av er fra Kort og Godt. Gull-bjellene er fra Marianne Design.



Boksen er fylt med bomull og på bomullen ligger de to håndlagede perleenglene. En søte liten gave til jul eller i førjulstida.



Deltar med boksen min hos
Papirdesign, desember utfordring,  Avsluttet

1 kommentar:

lillesmor sa...

Så koselig gave å få - de englene. Boksen er jo også en liten gave i seg selv så fint pyntet den var.
Takk for at du deltok i utfordringen vår i desember.
Ønsker deg og dine en riktig god jul

Scrappeklem fra Marianns hos Papirdesign

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...