Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (663) kopp (347) Kort (1783) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (803) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1016) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 14. mai 2018

Dresskort konfirmasjon

Kan også sees hos Scrappelyst

Kanskje du har sett varianter av disse dresskortene tidligere? Jeg har iallefall latt meg fascinere.

Jeg har også sett disse dresskortene og latt meg fascinere, og etter en snikktitt på Ann Kristin sin knalltøffe variant, måtte jeg prøve meg jeg også.

Fikk bestilling på kort med traktortema, og da gjelder det å ikke bomme på merke og nummer. Min løsning ble å lage skjortekort med logoen på jakkelommen.




Jeg har brukt rubons og satt på nummer på jakkeslaget:


Før levering brukte jeg også samme type rubons og skrev mottakers navn øverst på lommene.

Hvit og svart kartong fra Papicolor og mønsterark fra Studiolight.

Tekstdie fra Papirdesign og sløyfen har jeg laget med die fra Marianne Design, LR0325 Bow (L).

Innsiden ble enkel på disse kortene da det ikke skulle være noen pengelomme i de. For å spare litt papp og gjøre kortet litt mer spennende å åpne, er den hvite skjorten som er synlig på foriden, egentlig skrivefeltet på innsiden.


To til med John Deere logo;


Produkter fra Studiolight, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...