Etiketter

advent (39) baby (244) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (660) dåp (143) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (59) konfirmasjon (664) kopp (346) Kort (1769) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (791) Personlig gave (773) påske (38) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1005) sjokolade (119) smågaver (1461) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 24. mai 2018

Konfirmasjonskort

Kan også sees hos Scrappelyst

Konfirmasjonskort i lange baner i dag også :-)

Papirdesign har også denne våren de nydeligste ark og farger til våre flotte konfirmanter. På dette første kortet har jeg brukt ark herfra:


Alle dies, stempel, blonde og dots på dette posekortet er fra den flotte norske produsenten Papirdesign.

Etter jeg kjøpte meg banner-diesen må jeg jobbe med meg selv for å ikke bruke den på alle kort jeg lager, den er så utrolig stilig.

Konfirmant er stanset ut i glitter mosegummi.


Papirdesign kom nettopp med en ny bunadsdie, og denne er veldig fin og enkel og jobbe med. Jeg har laget en fantasibunad med mønsterark fra Studio Light.


Søljen er en liten metalldetalj fra resteboksen, mens beltespenne og veskefeste er stanset ut i speil-kartong fra Marianne Design.



Det neste er et romantisk, sommerlig og blomstrende konfirmasjonskort til jente:



Kortet er laget i 15c*15cm format av hvit Papicolor kartong. Mønsterark og motiv er fra Studio Light.

Pyntebær i den nydeligste rosafargen fra Kort og Godt.

Rosa epoxy dots fra Staz.

Doily og tekst stanset ut med dies fra Papirdesign Teksten er stanset ut i hvit mosegummi.


Slenger også med et kort til gutt. Motivet er fra Maja Design, ellers er det Papirdesign som gjelder.


Produkter fra Staz, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...