Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (665) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (664) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (57) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

mandag 25. juni 2018

GULT OG FRISKT KORT

Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Studio Light har mange fine dies med god størrelse til å bruke som baser på kort- blant andre diessettet jeg har brukt til dette kortet, Studio Light Embossing Die Cut Stencil nr.96. Kortet er laget i av hvit Papicolor kartong.


Knytet sammen med BC Bakers Twine i fargen Gray. 


Mønsterark er fra Studio Light, mens det gule og turkise arket har jeg laget selv utav Mixed Media ark fra Fabriano. Jeg brukte en gel plate fra Speedball og rullet på akrylmaling fra Amsterdam i gul og turkis med en Marabu Mixed Media Paint Roller. La deretter på en stensil fra Marianne Design, PS8004 Tiny's feathers, og rullet over for å få litt mønstereffekt av fjær. Fjernet stensilen fra gel platen og la det hvite mixed mediaarket på platen og trykte lett og jevnt over arket. Slik fikk jeg et unikt mønsterark som jeg har stemplet med fuglemotiv fra Studio Light – Memories of Summer 289. 

Stanset ut et røft mønster med Studio Light Die – Memories of Summer 89, og limte oppå ark og stempeltrykk, for litt dybde i kortet. 


Billettene har jeg stanset ut og stemplet med settet Studio Light Basic Stempel and Die – Happy Birthday, Made With. 



Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light inni kortet, og piffet opp med et frimerke stanset ut med Studio Light Die – Basic 26.


Produkter fra Speedball, Marianne Design, Fabriano, Marabu, Amsterdam, Best Creation, Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...