Etiketter

advent (39) baby (244) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (660) dåp (143) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (59) konfirmasjon (664) kopp (346) Kort (1769) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (791) Personlig gave (774) påske (38) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1005) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 6. september 2017

KORT MED MARABU ART SPRAY OG ART CRAYONS

Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Å mikse ulike medium er veldig gøy, og skriver vi Mixed Media blir det også veldig trendy.

Jeg fikk en ide når jeg så det stilige nye alfabetet fra Marianne Design. Jeg stanset ut et sett bokstaver i hvit kartong. Tok en bit kartong og grunnet med hvit gesso. Mens gessoen fremdeles var våt, la jeg bokstavene hist og pist på kartongen. Når gessoen var tørket satt bokstavene fast og jeg grunnet en gang til over arket og bokstavene.

Etter gessoen var tørr begynte jeg å jobbe med Marabu Art Crayons.

Jeg la litt farge rundt bokstavene.


Dro fargen innover mot bokstaven for å fremheve de. Til dette brukte jeg svamp, men du kan også bruke fingrene.


La på farge og arbeidet de inn til jeg hadde den effekten jeg ønsket.

Jeg har laget bakgrunn med akvarellark som jeg har sprayet sporadisk med 3 farger Marabu Art Spray.

Kutter til de delene av arket som jeg har lyst til å bruke som matte til kortene mine. Stanset ut sirkler fra arket jeg har laget med bokstavene. Limte disse på kortene og brukte rubonstekster. Kortene gir et enkelt inntrykk, men jeg lover det ligger god kreativitetstid bak de:




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...