Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (159) bursdag (666) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (61) konfirmasjon (665) kopp (347) Kort (1784) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (58) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (804) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1017) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

fredag 3. november 2017

JULEPRODUKTER FRA STUDIOLIGHT OG MARIANNE DESIGN

Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.

Marianne Design og Studiolight svikter ikke i år heller. Flotte jule-nyheter som gir den riktig gode stemningen.

Juleforberedelsene begynner tidlig for oss som pusler med papirer og hobby. Slik kan vi nyte julen lenge og godt.


Jeg har laget noen prosjekter jeg har lyst til å vise dere.

Jeg har pyntet en trekantet fyrstikkeske, laget et julekort og pyntet en sjokoladeplate.

Først fyrstikkesken. Jeg kjøpte en fyrstikkeske i denne fasongen hos Jula. Den hadde noen riktig kjipe nisser printet på og ropte etter litt redesign.


Jeg brettet et motivark rundt esken, og dekortere med diecuts. Begge fra Studiolight.

Teksten er rubon fra Staz.

Diecutsen har også fått noen hvite selvklebende halvperler som prikken over ien.

Laget en gavepakning med fyrstikkeske og kubbelys: 


Kortet har jeg brettet av kraftkartong, og den flotte snøkrystallborden stanset ut med die fra Marianne Design, pynter virkelig opp og gjør kortet spennende.


Borden har jeg også stæsjet opp litt ekstra med Sparkle Paste.


Ekornet er et lag på lag stempel fra Marianne Design. Jeg har stemplet på akvarellark for litt rustikk struktur på motivet. Stemplet med tre nyanser brunt blekk, og svart for omrisset.

En kaffefarget tag er embosset med embossingfolder fra Marianne Design, og de hvite snøkrystallene er stanset ut med dies som følger med embossingfolderen.

Teksten er nok en gang rubons fra Staz. Elsker denne snirklete håndskrevne teksten.


Til slutt dekorerte jeg en sjokoladeplate ved å brette et hylster av motivark rundt sjokoladen.



Dekoren er fra en av blokkene med papirpynt fra Studiolight. Denne jeg har brukt her er utrolig flott med detaljer av foliert sølv.


Jeg laget en “lomme” slik at man kan dra ut en tag med en personlig hilsen;


Tagen har jeg kuttet til fra et av arkene i blokken, også denne med sølvdetaljer:

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...