Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 6. juni 2018

Utfordring for juni hos Scrappelyst - sommer og glede

Juni-utfordringen er klar i Scrappelyst-bloggen. Klikk deg inn for å delta :-)

Mitt første inspirasjonsbidrag denne måneden er et skikkelig bamseklem-kort:




Den flotte stempelplata fra Kort og Godt med panda og mange fine tekster inspirerte meg til dette kortet som viser glede, lette sommerfarger og blomster.

Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Dekorert med mønsterark fra Studio Light. Doily og vimpel stanset ut med dies fra Papirdesign.



Pandaen og teksten er stemplet med clearstamps av god kvalitet fra Kort og Godt. Svertet pandaen litt med grå distress for å få den til å gli litt mer i ett med resten av kortet, og ikke fremstå så kritthvit, så ja den er litt "rufsete" med viten og vilje fra min side.

Jeg har gjort pandaen litt ekstra morsom med selvklebende øyne fra Kort og Godt. Pandaen er montert med 3D-limputer.

Svarte halvperler fra Kort og Godt og blomster fra blant andre I am Roses.



Kort og Godt har flotte emaljerte charms i anvendelige farger, som denne runde tre-formen jeg har benyttet på kortet mitt.

Produkter fra Studio Light og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...