Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

tirsdag 8. april 2008

Vemund får sagt det

Vemund er ei real skravlebøtte om dagen. Nå er han 2 år og 3 måneder. Jeg er med i det som kalles buzzador. Les mer om dette under her. Iallefall; i dag fikk vi smaksprøver på en leskedrikk for barn, fra Nestlè. Den ene typen er eple og en annen er banan. Jeg spurte Vemund om han ville smake, selv om dette egentlig er ment for barn på Håvards alder. Selvfølgelig ville han smake, og jeg opplyste om at denne smaker eple. Vemund tok en stor slurk, også kommer det "dæ va dott- smaka itte æple - smaka bannansuppe". mmmm høres herrrrlig ut. Men uansett; begge guttene likte det.

Vemund har ellers denne uka kommet med ønske om middag; "pænnkaku å maiiis". Pannekaker med mais er ikke hverdagskost her i huset altså, men det er to av tingene Vemund er veldig glad i, om enn ikke samtidig.

Jeg har registrert meg som Buzzador på Buzzador.com og foreslår at du også kan gjøre det. Som Buzzador får du teste nye produkter og tjenester gratis. Følg denne lenken, så synes det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som Buzzador er wenjens):
http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=wenjens
Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du følge denne lenken:
http://www.buzzador.com?refstr=wenjens

1 kommentar:

Anita sa...

Hva er banansuppe? ;) Det hørtes faktisk litt godt ut.. Søke på nettet å se om det eksisterer.
Pannekaker og mais? Jaja.. Hvorfor ikke...
Ellers håper jeg alt er bra med dere!!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...