Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

søndag 9. mai 2010

Fargelegge stæsj med Promarker

Nå kan du lese litt om litt kreativ bruk av promarkertusjer, for deg som sliter med å finne rett farge på diverse stæsj, inne på scrapping.no.




Tidligere har jeg skrevet litt om bruk av promarker på andre typer materiale;

Jeg er en av dem som hele tiden har sagt at Promarkers, nei det trenger jeg ikke. Helt til jeg oppdaget hvor mye morsomt de kunne brukes til, ute å måtte sitte og pirke med detaljerte stempeltrykk. Bare se for en flott effekt man får på forskjellige ting med disse tusjene. Fargen sitter godt også.

Har du mange blanke bling, og kunne tenkt deg andre farger? Da er det bare til å frem med Promarkers og fargelegge.



Jeg har i bøtter og spann av sølvfargede charms i tenkelige og utenkelige fasonger. Det er dog ikke alltid at sølvfargen er den rette for prosjektet. Her er englecharms vist i opprinnelig sølvfarge og en egenhendig tusjet versjon:



Sommerfugler får vi aldri nok av, men igjen så er det ikke alltid at sølv er det vi ønsker. Også disse blir lekre i andre farger.



Pyntenåler blir også flotte etter fargelegging. Her har jeg fargelagt de opprinnelig hvite perlene:



Fargen jeg har brukt på alle disse heter Umber, det er bare å prøve seg frem så finne man sin favoritt.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...