Etiketter

advent (39) baby (246) boks (192) bordkort (68) bryllup (160) bursdag (668) dåp (145) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (62) konfirmasjon (665) kopp (347) Kort (1788) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (546) morsdag (24) motiver for salg (58) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (806) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1018) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

tirsdag 15. februar 2011

“De Kreative”s favoritter

Alle scrappere og kortlagere får etterhvert sine store favoritter på scrappepulten. Noe vi simpelthen ikke kunne klart oss uten når vi sitter i våre kreative hjørner. Her er en bitteliten smakebit på hva vi er aller mest glad i. "de Kreative" har startet opp en ny artikkelserie hvor vi presenterer noen av våre favoritter.

Her er mitt første valg til dette, og HER kan du se de andre spreke jentenes valg.

Jeg kunne ikke klart meg i papirverdenen uten Cats Eye fluid Chalk, og da spesielt i fargene Creamy Brown og Chestnut roan. Jeg har mine spesielt utvalgte farger stablet i en praktisk bunke med små blekkputer, og disse bruker jeg utelukkende til distressing / blekking av kanter på ting jeg lager. Fasongen på Cats Eye putene gjør at de er supre til dette formålet, og blekket gir et matt, fint resultat.


Her har de to øverste favorittene mine byttet plass, så det er Chestnuat Roan-puta du ser og IKKE Creamy brown som det står på lokket, den er lysere.


Slik ser elementene ut før jeg har påført blekk.


Og slik er de etter blekket er påført, mye mer liv i elementene med en gang.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...