Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

tirsdag 15. februar 2011

Stitchy bear digital stamps

Stitchy bear digital stamps har et bredt utvalg av digitale stempler fra et tjuetalls forskjellige stempel produsenter.

Det første stempelet jeg har jobbet med er fra BEARY DUST STAMPS. Mange av disse stemplene har en spesiell strek som jeg ikke har sett noe annet sted, og som gjør stemplene helt unike.



Jeg har printet ut stemplene på akvarellark og fargelagt med promarker.
Basen på det første kortet mitt er en sirkel stanset ut med Marianne design Dies. Denne diesen har jeg lånt og fått stanset ut noen trykk av, men lurer virkelig på om jeg må anskaffe meg denne selv. Den er lekker.


De andre sirklene på kortet har jeg stanset ut med Spellbinders.
Pyntet kortet med bånd og Primablomster. Rubonstekst fra Melissa Frances.



Baksiden av kortet;


Det neste kortet har stempelmotiv fra STITCHY STAMPS. Disse har en rekke humoristiske kort til det voksne publikum. Mange herlige motiver her.


Har laget et enkelt kort til en mann som fyller 29+. Da har jeg ikke låst meg fast ved en eksakt alder ;-)


Tallet er en bingobrikke fra Maya Road. Rosene er fra en pearl swirl fra Prima, og bokstavene er opprinnelig sølvfargede thickers som jeg har fargelagt med brun Promarker.


Kortet har delt forside.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...