Etiketter

advent (39) baby (247) boks (192) bordkort (68) bryllup (160) bursdag (669) dåp (146) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (250) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (873) julekule (251) kalender (46) kondolanse (62) konfirmasjon (667) kopp (347) Kort (1789) kreative tips (98) krus (338) lys (81) Marianne Design (546) morsdag (24) motiver for salg (59) navnefest (2) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (807) Personlig gave (778) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1019) sjokolade (120) smågaver (1467) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

torsdag 18. april 2013

Lekker fotoveske

Har skrevet en liten artikkel for publisering på scrapping.no, og legger den her i bloggen min også;



Det er ikke «hun har med kamera» du tenker når du ser noen vandre rundt med disse veskene, du tenke «WOW for ei stilig veske». Fotobag.no har de lekreste fotoveskene du kan tenke deg.



Blant alle herlighetene hos Fotobag.no har jeg valgt ut ei veske å presentere her i første omgang. Og klarer du ikke å finne en favoritt hos Fotobag.no, ja da vet ikke jeg, jeg fant MANGE.

En av mine favoritter er Epiphanie sin modell Ginger her vist i fargen Caramel.



Den er ikke bare lekker å se på denne veska, den er også utrolig praktisk og funksjonell. Den er glamorøs, og du virkelig kjenner og ser den gode kvaliteten. Designet er stilrent og tidløst, denne går ikke av moten.

Veska kommer i en praktisk oppbevaringspose, som beskytter mot støv og slitasje når den ikke er i bruk.



Samt lang avtagbar skulderrem (maks lengde 130 cm). Jeg liker veldig godt ved denne veska at de to faste bærehåndtakene også er såpass romslige at man behagelig kan bære veska over skulderen med disse.



Veska er i vannavstøtende materiale og har lommer med glidelås både på forsiden, baksiden og på de to sidepanelene. Jeg elsker de store, romslige glidelåslommene.



Veskas innside er i lyst, mykt fór og med polstrede yttervegger for god beskyttelse. Hovedrommet lukkes med glidelås, som dekker hele åpningen.



Den inneholder 6 polstrede og flyttbare skillevegger, og innvendig lomme med glidelås.



Det jeg også liker veldig godt ved denne modellen er at den er høy nok til å romme en Ipad.



Men tror dere alt dette stæsjet vi MÅ ha med i veska faktisk får plass?



Ikkeno problem;



Samme modell i flere herlige farger;















Unn deg litt luksus og glam i hverdagen, virkelig flotte vesker.

Som prikken over i’en på denne Ginger-modellen fra Epiphanie kommer den med en aldeles herlig bling-detalj;





Det skulle ikke forundre meg om du snart får mulighet til å vinne ei veske til deg selv. så følg med på forsiden av Scrapping.no. Eller frister den ikke, denne lekkerbisken her? :


Artikkelen kan også sees på scrapping.no.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...