Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

fredag 19. april 2013

Sjablonger, strukturgel og tags


Sjablonger, strukturgel og tags, ja det er moro det. Her har jeg tatt utgangspunkt i kaffefargede tags, og boltret meg med diverse strukturgel i kombinasjon med ulike sjablonger.

Marabu Strukturgel finnes i flere strukturer, mange farger og klar, med og uten glitter. Du finner de HER. Scroll litt nedover siden så finner du de forskjellige typene.









Etter å ha boltret meg i farger og strukturer, og sitti og tvinna tomler mens pastaen tørker, så er det nå klart for finishen; pøs på med alle den pynten du kan tenke deg;



Denne over her har fått både motiv fra Marianne design stanset ut med Dies fra Marianne Design, perleswirler, blonde og metall charm også fra Marianne Design, Og til slutt nydelige roser fra Staz.



Dette er pyntet med stempeltrykk- jenta vandrer på en blomstereng av rosebånd fra Marianne Design, blonden i hullet er også derfra.



På denne har jeg strøket på litt panpastel etter pastaen tøret. Her er det også masse pynt fra Marianne Design; motivet, metallcharmen, blonden og rosebåndet. Roser og duggdråper fra Staz.

Men hvem sier du trenger kjøpe sjablonger? Man tar det man har for hånden, slik som jeg hvor jeg har brukt en kakeserviett/blondeserviett som sjablong;





Kan også sees på Din fantasi. 

4 kommentarer:

RitaK sa...

Så flink du er, ser morsomt ut :-)

Elin sa...

Nyyydelige tags, du har teket! ;) Ses i kveld <3

Luce sa...

Så mange flotte tags du har laget - takk for inspirasjon! Ha en fin helg :o)

Unni A sa...

Så stilige!! dette kan du! :)
klem Unni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...