mandag 28. november 2011

Adventstid

Jeg kan bare innrømme med en gang at jeg er godt over middels glad i advent og jul, men også veldig glad i å glede meg, og veldig glad i tradisjoner - så her er det ikke veldig mye julepynt før lille julaften. Men endel advent er det, og NOE jul. Lilla og rødt i skjønn forening ;-)


Har gledet meg siden i sommer til å få henge opp den nye adventsjerna av never. Denne henger i stua. 


Og i går tente vi det første av de hjemmepynta adventslysa. I trauet ligger 24 røde hjerter jeg henger opp i et av stuevinduene. Ett hjerte hver dag fra 1. desember. 


I mars i fjor fikk jeg  etter eget ønske nye julegardiner til kjøkkenet i bursdagsgave fra moren min. Og jeg er SÅ fornøyd. 



3 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

i love yr curtans!

LindaSS sa...

så utrolig lekkert... elsket lysene dine.. :)

Sidsel Merete sa...

Koselig julepynt, og det med tradisjoner til jul, ja jeg er enig med deg der!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...